Planerar träningsupplägget för Lillis och mej!

JA nu ska vi igång. Är grymt sugen på att komma igång. Måtte vintern vara över snart så man kan göra det också.

Hon är ju i bra grundkondition eftersom hon har ridits av mina små "slavar" hela vintern men finslipet fattas och lite styrka i musklerna. Och min kondis ska vi nog plocka fram ur garderoben och damma av först sen kör vi!! :)

Riktigt sugen på att börja hoppträna lite smått. Kan tänka mig att när vi går in i februari så kan vi nog göra det. Det får ju bli att åka till ridhus då men nu vill man ju ut å åka när man har ett sånt fint nytt åk :)
Ska träffa Ina på söndag och snacka lite träning. Tänker inte åka till min gamla tränare eller gå med i någon gruppträning. Nä Ina vet precis vad vi behöver för träning och så kan hon ju hästen utan och innan så det är ju till en så stor fördel.


på't barra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0