Måndag hela dagen...

Melker vaknade tidigt idag, ca 09:00. Försökte låtsas sova så han inte skulle tro att jag var vaken men han går aldrig på den tyvärr...

Efter lunchen precis stack han och jag till IKEA. Köpte lite grejer till hans rum bla en vit "lack" hylla och en väggförvaring i form av en groda. Bidde fint i rummet. :)


När vi var klara åkte vi till Maddes. Hjälpa henne med det sista på inventeringen. Var där mellan 14 och 19 men det pratades mest skit över en kopp kaffe och minst inventering hahaha... Evelina kom förbi med lite McD så vi inte skulle svälta :) det var gött. Roligt och träffa henne också som går i planeringar inför sommarens ståndande bröllop.

På torsdag ska pappa, Melker och jag åka till Skåne. Ska uppdatera min hästtransport.
Har köpt mig en Startrailer XR3000 -03

Ska bli lite mysig resa med papsen :) Hoppas Melker inte har något emot lite bilåka...
Ska ju ända till Klippan ca 35mil åt ena hållet sen ska man ju hem också och konstigt nog är det lika långt hem fast det alltid känns längre :)



Kommer från och med i år byta klubb som jag tävlar för. Har de senaste åren ridit för Norsholm men eftersom jag inte tränar där längre och bor i Linköping och har väldigt nära från stallet till Ånestad så kändes det bra att byta till
Linköpings fältrittklubb

Det är en mycket större klubb som arrangerar mycket tävlingar och det har alltid sina fördelar med stora klubbar som enskild ryttare. Speciellt tänker jag på arbetsplikt vid hemmatävlingar och andra uppdrag som en klubb kan behöva hjälp med blir ju inte alls lika betungande som i en liten klubb.
Man har ju inte bara sig själv att tänka på längre och det är ju mycket nog ändå i stallet.

Hörs då...


Kommentarer
Postat av: Jonna

Men då passar det ju perfekt med ett stopp i Ullared för er ju på vägen hem ;O

2010-01-13 @ 13:02:15
URL: http://navygirl.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ullared ligger ju inte direkt på vägen ju... men nästan Lager 157. Men nä tur och retur blir det utan avstickare...

2010-01-14 @ 21:04:43
URL: http://jenniesjosvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0