En del som måste fixas idag!

Sitter och äter frukost med Melker nu sen måste jag sticka till stallet. Eftersom vi ska åka till skåne imorgon och byta in transporten måste jag se över den idag. Plocka ur ev grejer som inte ska med och plocka i ev grejer som ska med :)
Lovat Linda att mocka till hennes ponny också eftersom hon och hennes lilla familj bor i Norrköping den här veckan för att de får nytt golv i lägenheten.

Sen måste jag ju packa lite. Första långa bilresan med bäbis och då vill man inte missa något hemma. För att vi ska komma iväg tidigt ska vi även sova i Linghem hos mamma och pappa eftersom pappa ska med till skåne. Får inte glömma att ge Madde extra nyckel så hon kan hämta Joppe imorgon när Robert jobbar. Han stackarn ska ju inte behöva hänga med till Skåne :) Nä han kommer att bli lycklig för att få vara med Atlas.

Funderar ärligt på om jag måste ha vagnen med mig?... Vi ska ju i stort sett bara åka bil hela dagen. Stanna och käka/fika sen bilen igen. Vagnen kommer ju säkert bara ligga kvar i bilen hela tiden. hmmm. Ja det duger å tänka på lite till.

nähä. om man skulle sätta fart då.

höres...


Kommentarer
Postat av: Jonna

Tänk så här, om det händer något med bilen? Vart ska du göra av Melker då??Lite kallt i bilstolen och lite jobbigt att bära. Bättre den ligger där bak, man vet aldrig!

2010-01-13 @ 13:03:51
URL: http://navygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0