Söndag 14 feb Alla hjärtans dag!

Alla hjärtans dag började med en tur med hästen till Ånestad för att Therese skulle få träningstävla henne i hoppning. Det gick jättebra!! och vi är alla så nöjda!! Nu är jag ännu mer sugen på att komma igång själv!

Bort med snön så man slipper allt krångel!! Slirigt värre med transporten. Suck!!

Melker är så duktig! Han har varit med idag och varit gladaste barnet! Vandrade runt i olika famnar då mamma var upptagen med att hjälpa Therese eller att filma. Men det var ju bara roligt tyckte Melker som tjoar ut sin glädje så det ekar i ridhuset hihi...

Eftermiddagen tillbringades mest med familjemys i sängen. Och då menar jag hela familjen :) Melker somnade mellan mig och Robert efter att ha busat med oss en stund och då passade jag också på att vila lite. Skönt! Kroppen är ju rätt sliten efter hölastningen igår för jag hade ju ont i ryggen innan...

Trevligt att bli väkt från tuppluren med middagen serverad och gott kaffe efteråt. Sen var Robert tvungen att fara till jobbet.

Nu ska Melker och jag klä på oss och åka upp till stallet och kvällsfodra.

Hörs då!

 


Kommentarer
Postat av: Sofie

Va med och tävla om veckans blogg i min blogg. Du kan vinna intervju och bild länk i en månad!

2010-02-20 @ 20:28:34
URL: http://sofieslilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0