Usch vad jag är kass på å blogga...

Var ju på BVC förra veckan och visst hade han vuxit :) 6240gr och 61.5 cm lång!!
Snart får han gärna dra lite i handbromsen så
jag får ha min lille gossebäbis liten en stund till... :)
Men det är ett gott täcken på god hälsa att han växer och det är man mycket tacksam för!!!

Dagarna rullar på fyllda med blöjbyten och amning!
Men det bästa tiden har bara börjat. Nu "pratar" han och skrattar hela dagarna och vill verkligen ha en massa uppmärksamhet. Så nu måste vi hitta på mer på dagarna. I morgon ska vi gå upp till saab på "jobbfika". Det ska bli kul och träffa lite folk. På torsdag ska vi åka till Krokek och hälsa på min farmor och på fredag ska vi åka hem till familjen Österberg på fika.
Ja det gäller att boka in i kalendern nu så man vet vad man ska göra :)

Men jag måste bli lite bättre på att blogga om allt också :)

Ska gå och lägga mig nu är rätt trött efter dagens sysslor. Först tidigt i stallet för att släppa ut hästarna och sen tvättstugan hela dagen.

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Jonna

Ja skärpning nu Jennie...;)

2009-10-19 @ 11:18:05
URL: http://navygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0