Fredagsmys

just nu sover Melker på soffan bredvid mig och Robert är iväg till affären för attt köpa lite gottgott till kvällen så jag tänkte passa på å blogga lite :)

Var en snabbis till IKEA idag. Behövde en lampa till sovrummet som kan lysa hela natten. Melker är lite mörkrädd vissa nätter så lika bra att ha en lampa då. Hittade den här. Superfin tycker jag.

blev jättebra ovanför vaggan. Precis lagom ljus också. Robert och jag är ju vana vid bäckmörker men vad gör man inte för sin lille älskling:)

Köpte en mobil till att hänga över skötbordet också. Tidigare har vi bara haft en mjukishund bredvid honom men nu när han börjar skruva sig och inte vill ligga still utan att greja med den hela tiden var det dags för något nytt att titta på.


Och han verkligen älskade "fissarna"!!

Imorgon är det Halloween men det kommer nog inte bli så "big deal" här.
Tända lite ljus bara, för att minnas de som inte finns hos oss längre.


Kommentarer
Postat av: Jonna

Fin mobil!! Ja lampa behövs ju, rätt jobbigt när man vill sova i totalmorker

2009-10-30 @ 21:47:03
URL: http://navygirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0